6 juni heb ik in sittard meegedaan aan een prommenadewandeling met poëzie en teksten, georganiseerd door de schrijfgroep ‘046 schrijft’. Ik vond het erg gezellig en leuk om te merken dat ‘het Limburgse’ me toch veel meer deed dan ik verwacht had. Ik heb er twee video’s van gemaakt. De eerste over een stuk dat ging over dans en poëzie, een one-shot-video; de andere geeft een overzicht van de artiesten, die allemaal mee hebben gedaan: